سلسله درس هایی پیرامون انواع و اقسام طالب
طالبان اهلی مسؤليت طرح و پلانگذاری ، تدارکات مالی ، تبليغات و معاملات سياسی را عهده دار شده و در قتل و کشتار های طالبانی مستقيما دخالت نکرده بلکه...
زمان خواندن: (تعداد واژه ها: )
در درس های گذشته گفتيم که سه نوع طالب وجود دارد : طالب تندرو ، طالب ميانه رو و طالب سست رو که هر کدام اينها به نوبه خويش به شاخه های کوچک ديگری تقسيم بندی ميشوند ، طالب تندرو به دو شاخه طالب انفجاری و طالب انتحاری تقسيم شده و ساحه فعاليت تخريبی هردو شاخه را انسان ها ، حيوانات و جمادات تشکيل داده و ابزار کارشان عموما بمب و واسکت انتحاری می باشد .
طالب ميانه رو نيز در ابتدا به طالب ميانه رو اعدامی و طالب ميانه رو اخطاری تقسيم ميشود که ساحه فعاليت هر دو گروپ را قتل و
ضرب و شتم انسان ها تشکيل داده ابزار کارشان کارد ، تبر ، ساطور ، کيبل و دُره می باشد .
شاخه طالب ميانه رو اعدامی به نوبه خويش از نوع طالب کيبل کش ، طالب حلق آويز و طالب ذبح اسلامی تشکيل ميگردد به همين
ترتيب شاخه طالب ميانه رو اخطاری نيز از نوع طالب گوش بر، طالب بينی بر و طالب انگشت بر تشکيل ميگردد.
گروپ سوم طالبان را طالبان سست رو گويند که در زبان عاميانه بنام طالبان بدل مشهورند و اينها نيز به دو شاخه طالبان نکتايي پوش و طالبان چپن پوش تقسيم بندی می شوند که مشترکات هردو شاخه عبارت است از انکشاف دماغی بيشتر افراد اين دو شاخه نسبت به ساير شاخه های طالبان و به يقين ميتوان در يک جمع بندی کلی گروپ سوم طالبان را در جمله طالبان اهلی و دو شاخه ديگر را در جمع طالبان وحشی قرار داد.
چيزيکه اين دو شاخه را از هم متمايز ميسازد اينست که طالبان نکتايی پوش برعلاوه خصوصيت های اخلاقی رندی و زرنگی ، رياکاری و عوامفريبی که طالبان چپن پوش نيز بدان متصف اند ايشان از سواد و دانش علمی نيز برخوردار اند که طالب چپن پوش فاقد اين صفات بوده و در جبران اين نقيصه به همان ميزان درعوامفريبی و معاملات سياسی از خود مهارت و کاردانی نشان ميدهد.
با وجود اين دسته بندی ها و تفاوت های چشمگير طالبان و حشی و طالبان اهلی ايشان مانند يک پيکر واحد درفعاليت های سياسی و
تخريبی عرض اندام کرده تقسيم بندی کار هارا به نحو احسن انجام ميدهند.
طالبان اهلی مسؤليت طرح و پلانگذاری ، تدارکات مالی ، تبليغات و معاملات سياسی را عهده دار شده و در قتل و کشتار های طالبانی مستقيما دخالت نکرده بلکه از دور و از پشت ميز به هدايت و کنترول جريان امور می پردازند ، طالبان وحشی مسؤليت اجرای امور را در عمل عهده دار شده بدون چون و چرا به اجرای اوامر پرداخته و آنرا چون وجيبه دينی بی درنگ انجام داده در انتظار پاداش عملش چشم از جهان می پوشد و پاداش آنرا طالب اهلی در همين جهان و بدون انتظار زياد بدست می آورد.
تا که احمق در جهان باشد مفلس در نمی ماند !!
با تقديم حـــــــــــــــــــــــــــــرمت
حقــــــــ(شـــمس الحـــق)ـــــــانی
پيامها
18 فبروری 2010, 05:40, توسط مزاری
حقانی صاحب درود ! امید جان جورو کامیاب باشید . سبق های طالب شناسی شما به سبق هایی مانند است که دانش آموز دانشگاه را به فراگیری الفبا فرا خوانید . طالبان رنگه رنگه را مردم ما مدت ده سال است که میشناسند ، چی تند و چی سست . همۀ طالبان بیرون ریخت یک سوراخ اندگه بوی بد شان دنیا را فرگرفته و بود شان منطقه را چتل نموده .
به نظر این حقیر اگر آرزو داشتید در آینده سبقی به خواننده گان کابل پرس? داشته باشید ، کوشش کنید پیرامون غول شناسی و غول مشربی کمی معلومات بنگارید ، مقبولتر و بجا تر خواهد بود . زیرا غولگری و غول منشی علت بروز پدیدۀ طالب است که هر علت ، معلولی در قبال دارد . اگر امکان داشته باشد به این پرسشهایم ، پاسخی ارایه بدارید نیکبخت خواهم بود:
_ آیا غول کوهی و غول شهری تفاوت دارد یا خیر ؟
_ آیا غول و طالب دو رخ یک سکه نیست ؟
_ آیا غولها هم مانند طالبان رنگه رنگه نیستند ؟
_ آیا غولها گاهی سرعقل می آیند و یا اینکه درخلقت شان کمی و کوتاهی صورت گرفته ؟
پیروزی تان را آرزو دارم .
_
18 فبروری 2010, 16:56, توسط شمس الحق حقانی
محــــــترم آقای مــــــــزاری ســــــلام !
نخست دستان تانرا فشرده و از حسن نظرتان تشکر می کنم و قرار خواهش تان می پردازم به جواب سوالات تان :
که همه شان از نعمت عقل سلیم انسانی محرومند و ازینرو آله ای دست غول شهری که در حقیقت همان طالب اهلی از نوع طالب نکتایی پوش و یا چپن پوش است میگردند .
غول یک پدیده افسانویست که فقظ در ذهن و خیال مردم وجود داشته و طالب موجودیست واقعی و زنده که در حقیقت تجسم عینی همان پدیده خیالیست که از بخت بد مردمان عصر ما آنها از عالم افسانه و خیال در زندگی واقعی ما قدم گذاشته اند.
در خلقتشان که نه ولی در تربیت شان به یقین کمی و کوتاهی صورت گرفته ، کسانیکه بروی واسکت انتحاری به دنیا آمده اند و اولین چیزی را که در زندگی شنیده اند " ضرب زیدأ و قتل عمرأ " بوده پس ازاینها توفع سر عقل آمدن بیشتر از یک خیالبافی چیزی دیگری نخواهد بود .
با تقديم حــــــــــــرمت
حقــــــــ(شـــمس الحـــق)ـــــــانی
8 جون 2010, 04:53, توسط بدر
یک نفرنیست که از طبقه بندی سگ شویها بگوید همگی یک مسئله تکراری را دنبال میکننداز کسانیکه دندانهای پیشروی خودرا برای حمایت بادار خود میکشند هیچ یک جدول نمیسازید .
1 بام و 2 هوا شد
8 جون 2010, 07:33, توسط آصف سرپلی
آفای بدر اجازه میتین مه جواب بگویوم ؟ تشکر
پیش از درسی سگ شویی باید درسی سگ شناسی ره یاد بگیرین
سگ ها ام در زادت خود چند رقم استن
سگی خانگی 1
سگی اولوی 2
سگی جنگی 3
سگی پولیسی 4
سگی پاسبانی 5
1- سگی خانگی : ای رقم سگ ها ام چند رقم استن 1 سگی شوقی 2 سگی سکسی 3 سگی جبری
سگی شوقی امو سگ های چوچه گک استن که بخاطری کثیف کدنی دیست و ظرف های خانه نگا میشن و هر کودامشان یک نامی انسان ره دارن ناگوفته نمامه که قدریش ام از آدم کم نیست . د سری یک دستر خان با صاحیبایش میشینه و نان میخوره . باضیشان حتا که مادر خانه ره ممی میگه
سگی سکسی : د ای قسمت یک کمترک شرم میکنوم که چطو بگویوم . خو امگی میدانن حاجتی گوفتن نیست .
سگی جبری : ای رقم سگ ها اکثرن توسطی کمپیر ها نگا میشه بجای اولاد و نواسه
2 – سگی اولوی : تمام سگ های بی صاحیب اولوی گوفته میشن .
3 – سگی جنگی : ای رقم سگ ها بخاطری رسلینگ نگا میشه و کلان کلان قمار ها سریش زده میشه و خوراکیشان از ما مردومی عوام کرده به صد ها درجه بالا و لزیز تر است
4 – سگی پولیسی : ای رقم سگ ها پیشی پولیس ها میباشه و اگه کسی مخدرات ره د داخل وجودیش تیر کده باشه بوی کده بوی کده پیدایش میکنه
سگی پاسبانی : عام سگ هایکه د خانا نگا میشن و از سر شام تا صبکی وق میزنن و د داخل خانه آمدنشان ممنو است
اینالی د سبقی سگ شویی مشکل پیدا نمیکونین
سگ شوشتن د اصل دو رقم است و بس .
سگ شوشتن خالی د بیرون و زیر نل توسط مرد و یا زن البته با شامپوی هید ان شولدر
دیگه رقمیش سگ شوشتن د داخلی تپ کتی خودی محترمه یکجا است که ساعت ها ره در بر میگیره البته د پالوی شامپو بی بی لوشن ام استعمال میشه که ای رقم سگ ها ناخن ندارن و ای سگ ها از جملی امو سگ های خانگی شماره دو استن .